Syukurrrrrrr :)

Assalamualaikum , heyyy guys ! guess what ? HAHAHAHA i gotta job ! hehehe Alhamdulillah , serius aku bahagia , mana taknya , dengan umur aku yang baru masuk 18 , baru tunggu result SPM , dah dapat keja dengan kerajaan . . Syukur sangat . . Aku baru gi interview ja harini , tetiba orang cakap dah boleh mula keja esok . . Gaji pun boleh tahan lah , RM700 sebulan , ok apa kan ? hehehe , kerja sebagai apa ? haaaaa ni yang nak crita nih , first dorang letak aku di Unit WTK (Warga Tua&Keluarga) dorang cakap kerja ni biasanya untuk lelaki sebab lasak , kena hadapi orang tua2 , orang yang daif , lepastu pulak kena selalu keluar . . Aku ok je dah dorang bagi unit tu , sebab aku pun boleh tahan lasak jugak . Nak dijadikan cerita , tetiba penolong pengarah call , suruh tukar unit , ke unit yang lebih banyak guna kemahiran komputer , sebab aku pun ambik course Grafik Berkomputer dulu , hm hm hm tahu unit apa ? Unit OKU , haaaaaaa kira ok lah tuh , duduk dalam pejabat , takperlu keluar . Hehehe , okaylaaa boiiiiii jangan lupakan doakan aku eh :)
Terima kasih..

No comments:

Post a Comment

segala yang tercatat diatas adalah hak milik farisha