Hm hm hm

Assalammualaikum , heyy there . . Hmmm im little tired today , hm hm hm , biasalah first day keja kan ? But boleh tahan laa , best ada , tak best pun ada . . Yalaa nak nak duduk under bos laki , hahaha aku pemalu dohh , nak bertanya pun malu , nasib ada sorang kakak tu ajar serba sikit , tapi untuk harini jaa , esok dia sdah takda . . eh actually bukan bab kerja yang aku nak crita sebenarnya , aku nak cita pasal "DIA" , hmmm who ? hahhaah him lah , tak contact sehari , rindu kot . . Tapi kita orang kawan je . . serius rindu dia , tapi benda ni punca dari aku , salah aku , aku yang emo lebih , tapi biasa la kan , perempuan , kalau datang bab bab melibatkan perasaan ngan orang yang kita sayang , mesti ter over emo kan . kan kan kan ? hmmm k lah , Selamat Malam :)
Terima kasih..

No comments:

Post a Comment

segala yang tercatat diatas adalah hak milik farisha