Changed ?

Assalamualaikum , hai . Apa khabar ? sihat hendaknyaa . Cewwahhh , berbahasa buku la pulak . . haha ok . sorry lah , dah lama tak update ni , busy dengan kerja lagi , lagipun aku baru baik dari demam jer , haha manja pulak . Eh ok apa manja , kan ? sebelum ni bila aku kasar semua orang cakap aku kasar macam laki , haaa sekarang bila aku dah niat nak berubah . Dan dah pun perlahan perlahan berubah , orang kata jugak , ishhh susah la , semua takkena . Dahtu , nak aku jadi apa ? hmmmm, okay la , bila aku dah niat nak berubah , insyaAllah , aku akan teruskan lah , ok apa , niat baik , buat apa nak stop kan ? biasalah , mulut orang bukan macam mulut tempayan yang boleh ditutup kan ? hm hm hm so , 'Life Must Go On ' right ? biarlah apa orang nak cakap pun , yang penting , aku bukan buat benda tak baik . .
ok lah , boiiiii :) see you next time .
LOVE muchhh :*


Terima kasih..

1 comment:

  1. Salam kenal! Saya dari team Kumpulbagi. Blognya nice.
    Jika Anda mau mempromosikan blognya lagi dan share files dengan gampang kunjungi page kami di: www.kumpulbagi.com
    Semuanya gratis, cepat dan tanpa limitasi. Anda bisa upload sebanyak files (audio, video, pdf, jpg, dll.), membuat koleksi berkas dan bagikan dengan lainya.
    Coba servis kami tanpa registrasi:)

    ReplyDelete

segala yang tercatat diatas adalah hak milik farisha