Betul ke ?

Assalamualaikum , hmmm sihat ? Alhamdulillah . . taktau macam mana nak mula lah =.=' okayy , jatuh cinta tu tak salah kan ? semua tu lumrah , k , straight to the point lah , aku sebenarnya taktahu ni cinta ke apa , sebelum sebelum ni aku pernah dah rasa , tapi perasaan tu datang sekejap je , lepas tu dah takda , now baru baru ni aku rasa pulak , lumrah la kan , perempuan , bila ada laki ambik berat sikit mula lah nak melting bagai  . . hmmm macam mana nak buang rasa ni ? Doa je , sekarang bukan waktu nye nak bercinta right ? Aku pun tak pasti sama ada dia tu suka aku jugak ke tak , maybe dia ambik berat hal aku sebab dia anggap aku ni kawan je , hmm mana tahu kan , so nak mengelakkan aku ni overdose , syok sendiri , baik buang perasaan ni awal awal , kalau tak merana . . sedih tu sedih laa , sebab perasaan bukan boleh nak paksa paksa kan . Okaylah , Assalamualaikum , selamat malam :)
Terima kasih..

No comments:

Post a Comment

segala yang tercatat diatas adalah hak milik farisha